Ruilen & retourneren
Ruilen & Retourneren
Soms komt het voor dat het product dat je besteld hebt, niet aan je wensen voldoet. Je kunt het dan binnen 14 dagen retourneren. Hieronder vind je de meest gestelde vragen:
Hoe kan ik het product retourneren?
1. Log in bij je account (ga naar stap 6):
2. Geen account aangemaakt? Klik dan op **Herstel wachtwoord**
3. Voer in het veld**E-mail**je e-mailadres in en klik vervolgens op**Doorgaan**.
4. Open in je e-mailaccount de e-mail die vanuit onze winkel wordt verzonden en kopieer de verificatiecode van zes cijfers die in de e-mail is opgenomen.
5. Ga terug naar de online winkel en voer een verificatiecode van zes cijfers in.
6. Klik op de bestelling waar je de retour voor wilt indienen.
7. Als je bestelling meer dan één artikel bevat, selecteer je de artikelen die je wilt retourneren.
8. Selecteer een reden voor de retour en voeg een opmerking toe voor de winkel.
9. Klik op**Retour aanvragen**.
Als je retouraanvraag is goedgekeurd en moet worden verstuurd, ontvang je een e-mail met verzendinstructies van ons. Verstuur het pakket binnen 14 dagen na de melding retour naar ons adres. Nadat het product is geretourneerd en wij hebben het ontvangen, dan ontvang je een terugbetaling.
Wat zijn de kosten van retourneren?
Dat hangt af van de manier waarop je het pakket terug stuurt. Je betaalt dus zelf de verzendkosten van je retourpakket bij het afgeven van het pakket (bijvoorbeeld bij een DHL-servicepunt of bij Post NL)
Naar welk adres moet ik het pakket sturen?
hobio
T.a.v. magazijn
Morseweg 9
8503 AH Joure
Wanneer ontvang ik het geld van het geretourneerde product?
Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 dagen het geld (prijs van het product en de verzendkosten) weer op je rekening. Je betaalt zelf de kosten van het retourneren.
Waar vind ik een DHL-servicepunt?
Je vindt het voor jou dichtstbijzijnde DHL-servicepunt hier. Bij dit servicepunt lever je dan je retourzending in, je betaalt de retour-verzendkosten en je ontvangt van hen een bewijs dat je het daar hebt ingeleverd.
Waar vind ik een PostNL punt?
Je vindt het voor jou dichtstbijzijnde Post NL-servicepunt hier. Bij dit servicepunt lever je dan je retourzending in, je betaalt de retour-verzendkosten en je ontvangt van hen een bewijs dat je het daar hebt ingeleverd.
Hoe kan ik mijn product ruilen?
Wil je het product ruilen, stuur dan het product retour zoals hierboven is beschreven en bestel het nieuwe product op de gebruikelijke manier in onze webshop.